بلوک هبلکس | ویژگی‌هایی بسیار کاربردی
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

بلوک‌های هبلکس در ابعاد و اندازه‌های گوناگون در سیوان لند موجود می‌باشد. شما با استفاده ا این نوع بلوک‌ها در ساختمان خود می‌توانید سازه‌ای با وزن کمتر و در عین حال استحکام بیشتر را داشته باشید. سیوان لند تلاش کرده تا با کیفیت‌ترین نوع این بلوک‌ها را در دسترس شما عزیزان قرار دهد. بلوک‌های هبلکس تولید شده توسط این مجموعه از تمام استانداردهای لازم جهت ساخت آن‌ها بهره گرفته و محصولی مرغوب را برای شما تولید کرده. قیمت بلوک هبلکس  با توجه به نوع آن در کارخانه‌ی بلوک تعیین می‌شود. که در دو نوع بلوک اتوکلاو و غیراتوکلاو عرضه می‌شوند. مواد اولیه‌ی به کار رفته در تولید این بلوک اعم از: ماسه، آهک، آب، سیلیس و مقداری پودر آلومینیم، همه و همه با بهترین کیفیت در مراحل ساخت آن استفاده شده. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت و نحوه‌ی خرید بلوک اتوکلاو شده AAC به سیوان لند مراجعه و پس از مقایسه های لازم، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

سیوان لند توانسته در بین بازارهای آنلاین خرید و فروش مصالح ساختمانی همانند ترب ، جایگاه ویژه‌ای را از آن خود کند. این اعتبار با تولید محصولات با کیفیت و عرضه و پشتیبانی خوب  به دست آمده. سیوان لند بزرگترین مرجع خرید و فروش آنلان مصالح ساختمانی از جمله بلوک هبلکس می‌باشد. شما می‌توانید با راجعه به این سایت از آخرین اخبار قیمت مصالح ساختمانی مطلع شوید.

بلوک هبلکس به دلیل مقاومت بالایی که دارند، جایگزین مناسبی برای بلوک‌های بتنی، سیمانی، سنگ‌ها و آجرها هستند. از این بلوک‌ها معمولا در ساخت دیوارهای باربر استفاه می‌کنند. این بلوک به نام‌های دیگری همچون سیپورکس، هبلکس ، کیبکس و ... شناخته می‌شود. کاهش هزینه‌ها و مدت زمین اجرای کار، کاهش وزن مرده‌ی ساختمان، افزایش مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله، مقاوم در برابر جذب آب و رطوبت، عایق صوتی، ماندگاری بالا، عایق حرارتی، نفوذ ناپذیر در برابر حشرات موذی و سازگاری با محیط زیست از جمله مزایای بلوک هبلکس به شمار می‌روند. البته قیمت بیشتر این نوع بلوک نسبت به انواع دیگر می‌تواند از معایب بلوک هبلکس باشد. ابعادی از این بلوک که در بازار عرضه می‌شوند به صورت: 200*600 و 300*100 می‌باشد. این بلوک‌های سبک نسبت به نوع غیر اتوکلاو خود دارای کیفیت بالاتری می‌باشند و به طبع قیمت بیشتری هم دارند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: